.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدامی شایسته توسط دکتر همت محمدنژاد شهردار جهادی جویبار ؛
اختصاص ۲۰ درصد از حقوق شهردار و مدیران واحدهای شهرداری جویبار به آسیب پذیران کرونایی
شمال نیوز : گندزدائی معابرشهری، ضدعفونی و پخش کیسه های زباله مخصوص بیماران کرونا و توزیع پکیج های پیشگیری از کرونا از جمله اقدامات شهرداری در این ایام بوده است......

شمال نیوز: دکتر همت محمدنژاد شهردار جهادی جویبار با اختصاص ۲۰ درصد از حقوق شهردار و مدیران واحدهای شهرداری جویبار به آسیب پذیران کرونایی اقدامی شایسته دیگر را رقم زد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری جویبار ؛ شهردار و مدیران واحدهای شهرداری جویبار ۲۰ درصد از حقوق خود را به حمایت از آسیب دیدگان کرونایی اختصاص دادند.

شهردار و مدیران واحدهای شهرداری جویبار در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری، در یک اقدام شایسته در آستانه ماه مبارک رمضان تا ۲۰ درصد از حقوق  یک ماه خود را به آسیب دیدگان کرونا اختصاص دادند.

 گندزدائی معابرشهری، ضدعفونی و پخش کیسه های زباله مخصوص بیماران کرونا و توزیع پکیج های پیشگیری از کرونا از جمله اقدامات شهرداری در این ایام بوده است..

 

شایان ذکر است ؛ این روزها موج خدمت رسانی شهردار و همکارانش در شهر جویبار ، در دوره بحرانی شیوع کرونا ویروس ، رضایتمندی فراوانی را در بین شهروندان جویباری فراهم نموده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.